15 NOVEMBER 2009

Söndag, 15 november 2009
MR-bilderna som togs den 23 oktober visade samma lilla skugga som i september. Det hade naturligtvis varit riktigt prima om det inte hade funnits något alls på bilderna men det är ändå bra att det inte har växt något nytt i Heidis huvud. 
Frågan om skuggan är tumörrest eller ärrvävnad verkar det uppenbarligen alltjämt inte finnas svar på. Vi har i alla fall inte hört något mer sedan själva beskedet och därför räknar vi med att nästa steg tas först i mitten av januari i form av en ny MR.

Tack, snälla ni, gamla trogna bekanta, fröknar, vänner mm. och naturligtvis även okända, dock inte mindre trogna bloggläsare, för alla era reaktioner/kommentarer på det senaste inlägget! Många gånger skulle jag vilja skriva och föra en dialog med er men så länge dygnet endast ha 24 timmar går det bara inte :(
Jag vill också framföra Heidis tack för det rosa kuvert med det fina kortet och det vackra halsbandet som låg i vår brevlåda för några veckor sedan – Heidi kände sig verkligen speciell och vi föräldrar blev mycket rörda.

Tiden rusar iväg, det är nästan otäckt. Jag skulle vilja berätta så mycket mer om Heidi, om allt hon har för sig, allt hon hittar på, allt hon säger och sjunger och skriver och ritar. Och jag är säker på att jag inte skulle tråka ut er men jag hinner helt enkelt inte.
Så här två veckor före första advent kan jag i alla fall också snabbt berätta att vi hade ett mycket skönt höstlov med ljuvligt lata dagar, sena frukostar, bio, mys i soffan mm. Och vid sidan om fixade och donade vi inför vår Halloweenfest som verkligen blev riktigt kul! Heidi var nöjdare än nöjd. Ett stort tack till alla våra muntra gäster för trevligt (och läskigt) sällskap! Jag lägger upp lite fler bilder den här gången så får de tala för sig… 













"The Staffanstorp 5"



Vera och Heidi visar upp "Pokerface", en dans som de håller på att träna in på cheerleadingen.



Objuden gäst bakom duschdraperiet.


Kommentarer
Postat av: pia-cissi o lina

Ännu mer tid att njuta.....hoppas att det är ärr vävnad o inget annat !!!!

Ha en bra fortsättning på hösten o njut Advent med "lilla familjen ;)) P&K till Er alla fyra <3

2009-11-15 @ 18:17:09
Postat av: TUMMELISA

Lilla "goa" Heidi, så roligt det ser ut på ditt Halloweenparty, du kan konsten att fixa till roliga partyn med dina kompisar. Jag har också många gånger velat skicka nå´n liten sak till dej men inre klurat ut adressen som jag förstår att Mamma inte vill sätta ut i bloggen. Jag ska göra nya försök så kanske jag kan skicka ett julkort.

Hoppas att röntgen plåtarna ser likadana ut år eftern år...det vill säga, ingen förändring utan bara lite "skuggor". Själv har jag en något mindre farlig tumör i hjärnhinnan som kontrolleras då

och då och än så länge håller den sej lugn.

Hälsningar till Heidi och hela hennes familj.

2009-11-15 @ 18:22:07
Postat av: Moa

Skönt med ett förhållandevis bra svar - även om man självfallet vill att den där lilla resten kunde dra dit pepparn växer och aldrig komma tillbaka... Hoppas som tummelisa att det kunde se ut såhär år efter år!

Härliga halloweenbilder! Jag kan tycka det är lite trist att inte halloween kom igång i sverige förrän jag var för stor för det (tonåren), men sånt är livet :p

många kramar till er!

Postat av: Susanne, okänd bloggläsare

Tack för uppdateringen. Har tänkt så på er.

Hu vilken fest Heidi. Verka vara riktigt kul.

Hoppas nu att den där skuggan inte är mer än en skugga. Håller tummarna för er. Ha det riktigt gott och bara njut.

Kramar till er alla

2009-11-15 @ 19:13:10
Postat av: Susanne, okänd bloggläsare

Tack för uppdateringen. Har tänkt så på er.

Hu vilken fest Heidi. Verka vara riktigt kul.

Hoppas nu att den där skuggan inte är mer än en skugga. Håller tummarna för er. Ha det riktigt gott och bara njut.

Kramar till er alla

2009-11-15 @ 19:13:22
Postat av: Helene på skolan

Vilken fest:)!!!! Allt eller inget eller hur Andrea:) Jag är så glad för er att MR inte visade någon ny tillväxt.

Njut av varandra och ta till vara varenda minut tillsammans.

Kramar och tankar

2009-11-15 @ 20:14:32
Postat av: Sari

jisses.....vilket häftigt haloweenparty:o)))Riktigt bra gjort.

Heidi(och de andra barnen)var så himla fina...eller vad ska man skriva,......skrämmande fina i sin utstyrsel;o)))



Mina tankar finns ofta ofta hos Heidi/er.....Kramar er från mig & Pontus

2009-11-16 @ 08:04:05
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: Anna i Trollhättan

Vilket party!!!Wow, ni är underbara på att fixa, hoppas ni hade riktigt kul allihopa. Den objudna gästen i duschen...

Vi håller alla tummar att skuggan bara är en skugga och att den vet sin plats.



Våra tankar är ofta hos er! Massor av till er från oss i Trollhättan

2009-11-16 @ 20:00:09
Postat av: Pernilla-Moas mamma

Skönt att höra att där inte växt något nytt i Heidis huvud, nu håller vi tummarna att det är så en lååång tid framöver.Vilka härliga bilder från festen, ni är helt fantastiska på att få till det. Sköt om Er

Kram från fam. Mårtensson

2009-11-22 @ 19:27:58
Postat av: Jonas och Hanna



Vilka "hemska" bilder !



Hanna undrade om det alltid ser ut så hemma hos Heidi..... :-)

2009-11-26 @ 09:16:32
Postat av: Veronica

God Jul till dig Heidi o din familj,

önskar fam Sjökvist/Udd i Stöde :)

2009-12-16 @ 08:25:13
Postat av: Pernilla- Moas mamma

En riktigt God och Härlig Jul vill vi önska Er!



Kram: Fam Mårtensson

2009-12-16 @ 18:48:02
Postat av: Susanne, okänd bloggläsare

Hej på er alla.

Hoppas allt är bra med er. WOW, kolla vad mycket snö vi fått Heidi. Kanske åker pulkan fram idag??

Mina tankar är hos er varje dag. Hoppas ni får en riktigt vit och skön julhelg.

Kram från Susanne

2009-12-17 @ 08:13:44
Postat av: toril

Ha en riktig trevlig jul hela familjen, många kramar och goda tankar från mig...

2009-12-20 @ 16:27:58
URL: http:// heidi bergmann
Postat av: toril

Ha en riktig trevlig jul hela familjen, många kramar och goda tankar från mig...

2009-12-20 @ 16:30:12
URL: http:// heidi bergmann
Postat av: Tummelisa.

GOD-JUL till hela familjen. Hörde av tomten att han var på väg till Staffanstorp och skulle leta efter någon som hette Heidi.

2009-12-22 @ 10:01:32
Postat av: mamish

GOD JUL O ETT GOTT NYTT ÅR till Er alla fyra <3



önskar PIA-CECILIA o LINA <3

2009-12-22 @ 22:37:30
Postat av: Ia

Önskar er hela famijen en riktigt GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR!!!

Julekramar

2009-12-22 @ 23:28:36
Postat av: Susanne, okänd bloggläsare

Vill önska er alla en riktigt

GOD JUL

och ETT GOTT NYTT ÅR.

Kram

2009-12-23 @ 12:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback