15 MAJ 2009 - KALASET

DET VAR UNDERBART
...och skingrade tankarna!














Kommentarer
Postat av: Tummelisa

Heidi lilla.......du är så otroligt söt, OCH vilken fin klänning du har på dej, du liknar en sagoprinsessa och vilket fint blomsterdiadem, ja det var verkligen jättefina bilder.

2009-05-15 @ 22:27:23
Postat av: Tummelisa igen

Heidi.....jag hade inte läst denna blogg från början vilket jag nu gjort. Jag känner stor beundran för dej som har fått gå igenom så mycket jobbigt men ändå ser så glad och trygg ut på alla foton, och jag måste få säga......vilka fina klänningar du måste ha i din garderob, lika fina som prinsessan Wiktoria tror jag. Jag önskar av hela mitt hjärta att hela familjen får en underbar sommar och att solen skall skina så att du Heidi får sola och bada och njuta av varenda sommardag.

2009-05-16 @ 11:04:10
Postat av: Moa

Härliga bilder! Skönt att det blev ett sånt fint kalas. Kram!

Postat av: Anonym

Så fina bilder av dig och dina kompisar! Det syns att kalset blev lyckat!

Kramisar från Helene på skolan

2009-05-17 @ 10:34:59
Postat av: Danijela

Vad sött du är Heidi. Jättefin kalas hade du.

Kram från Danijela

2009-05-17 @ 15:42:43
URL: http://danijelamagdalena.blogg.se/
Postat av: Anna Holgersson (Gustavs mamma)

Kära ni, vad ledsen jag blir när jag läser om MR-svaret. Allt verkade ju så bra och Heidi ser ju så frisk ut. Jag vet precis hur ni känner, hopplöshet!! Den j-la cancern ligger och lurar och precis när man börjat andas ut och hoppas så visar den sig igen. Jag vet inte vad mer jag skall säga, mer än att vi tänker på er. Hör av er om ni vill prata, eller maila om ni vill.



Styrkekram från Anna

2009-05-19 @ 21:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback