13 JUNI 2009

Lördag, 13 juni 2009

Heidi är som en projektil. Framåt, framåt. Det är svårt att begripa att det kan gå så vansinnigt fort efter den väldigt tunga start hon fick den här gången. Hon är så pigg och så otroligt glad så att man häpnar. Hon fnittrar och skrattar oavbrutet.
I dag satt hon i rullstolen i princip hela tiden från kl. 10 till sent på kvällen. Hon kämpar, kämpar, kämpar... Nålen är borta och även tryckförbandet fick vi ta av ikväll. Heidi är helt smärtfri och behöver inte ens någon Alvedon längre.

Dagen bjöd på ett späckat program. Först kom klasskompisen Vera och sedan Tove och Johanna. De hade med sig stora, tjocka kuvert med teckningar, egentillverkade målarböcker och otaliga arm- och halsband från hela klassen. Tack alla barnen och fröknarna, ni är toppen!

Imorgon förmiddag får vi åka hem på permission. Yes!





Med kompisarna på Lekterapin.


Kommentarer
Postat av: Eva, Heidis fröken

Så glad jag blir när jag ser bilderna på dig och klasskompisarna!!! Vilka framsteg sen igår. Du är helt otrolig Heidi, vilken kämpe!

Kramisar Eva

2009-06-13 @ 23:39:50
Postat av: IGELSTRÖMS

Barn e fantastiska....:)

2009-06-14 @ 00:05:11
Postat av: Susanne, okänd bloggläsare

Detta är bara helt otroligt. Vilken kämpe hon är er lilla Heidi!!!

Ni ska vara stolta över er fina flicka. Jag blir så glad över att det gått så himla fort och bra.

Stor kram

2009-06-14 @ 00:29:34
Postat av: Catarina Löv, mamma till Alfons

Heidi är helt fantastisk! Bilderna på henne gör mig så glad, och nu hoppas jag att ni har det bra hemma på permisen!

Stora kramar till er från Sätaröd.

Postat av: Pernilla-Moas mamma

Ha en riktigt underbar och skön söndag,det är ni väl värda!!!

2009-06-14 @ 08:09:28
Postat av: Anna i Trollhättan

Jag blev så glad när jag ser bilderna med Heidi ihop med sina klasskamrater - vilken vitaminjektion! Kämpa på Heidi du är underbar!

Ha en riktigt skön söndag under er permission, det är ni värda!

Kramar från oss i Trollhättan

2009-06-14 @ 09:22:59
Postat av: Therése

Även jag vill önska Heidi en skön dag utanför sjukhuset.



Kram!

2009-06-14 @ 09:35:04
Postat av: Tummelisa

Så härligt att se bilderna och vilka fina klasskompisar och fröknar du har Heidi.

Du är då verkligen en riktig kämpe och jag önskar både dej och din familj en härlig söndag, jag tror att solen kommer att lysa hela dagen.

2009-06-14 @ 09:57:33
Postat av: Anonym

Jag blir så glad när jag ser Heidi så glad! Du är en riktig liten kämpe:). Ha det riktigt skönt hemma idag.

Kramar Helene på skolan

2009-06-14 @ 11:25:27
Postat av: Katalin

Jag kan bara upprepa de föregående kommentarerna: det är härligt med bilderna på en skrattande Heidi, jag blir också glad av dem och av nyheterna att det går åt rätt håll! Vi saknade er på Legoland fast ni slapp kylan och blåsten där, det var nog lika bra det... Hoppas det blev en skön dag hemma idag!

Kramar från familjen O'Neill

2009-06-14 @ 18:57:14
Postat av: Jenny, Hugo & Mimmis mamma

ÅÅÅhhh så skönt att se dessa bilder... tårarna sprutade här när jag läste... vad glad man blir!

Vad hon hämtar sig denna lilla tuffa tjej... Hoppas ni haft en underbar söndag hemma!

Många kramar... ni finns i våra tankar/ Jenny

2009-06-14 @ 21:21:36
Postat av: Moa

Underbart att det går framåt! Jättehärliga bilder, hoppas kroppen fortsätter hämta sig så att heidi slipper rullstolen om ett tag. Som vanligt kul med besök också. Kram!

2009-06-14 @ 21:24:47
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback