23 DECEMBER 2009

Onsdag, 23 december 2009
Uppdateringen får vänta. Idag vill vi bara snabbt tacka för era julhälsningar som ni har skickat här till bloggen och till vår brevlåda. Det är roligt att ni tänker på Heidi (och oss, förstås).
Heidi mår jätte bra och njuter för fullt av att bli bortskämd, senast nu med två dagars äventyrsbad i norra Tyskland.
Förhoppningsvis återkommer vi snart med en lite mer utförlig berättelse, ambitionen finns...  


Under tiden önskar vi er en riktigt
GOD JUL.
Sköt om er!




På kvällen den 5 december: Nikolaus på gång.



På morgonen den 6 december: Han var här!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad duktig du är på att putsa stövlar Heidi!!!

Kram o God Jul

2009-12-23 @ 14:30:17
Postat av: Tummelisa

Heidi...du är så lik mitt barnbarn så det är skrattretande, ni är också lika duktiga på att pyssla och gör så fina saker som Mamma o Pappa o Farmor o Mormor o Opa o Oma Farfar o Morfar blir glada över.

Och så väntar ni på Nikolaus....och han kommer, det har han viskat i mina öron.

Än en gång GOD -JUL till HELA FAMILJEN.

2009-12-23 @ 19:21:01
Postat av: Moa

GOD JUL! Låter underbart med äventyrsbad (jag älskar äventyrsbad, haha), har funderat på att ta mig till Lerum någon dag när jag har tid och bada. Fast allra helst skulle man ju vilja ta sig till gran canaria istället, deras äventyrsbad är rätt schyst :D



hoppas det går bra och att det går framåt för heidi med vänstersidan och livet i övrigt.

Kram!

Postat av: Susanne, okänd bloggläsare

Vill önska er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

Tack för uppdateringen.

Kram

2009-12-29 @ 00:04:28
Postat av: Tummelisa

Jag önskar hela familjen ett

fantastiskt - roligt- friskt GOTT NYTT ÅR.

2009-12-30 @ 18:12:37
Postat av: toril

Ett riktig gott nyttår från mig till er alla,kram från toril

2009-12-31 @ 00:09:23
URL: http:// heidi bergmann
Postat av: Helene på skolan

Jag önskar er ett riktigt gott nytt år!

Kramar och tankar

2009-12-31 @ 10:46:01
Postat av: Sari

så himla mysiga ni är.....

Önskar Heide och er ett gott 2010!!!Superkram Sari & Pontus

2010-01-01 @ 18:46:57
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: Eva (förskoleklassen)

Jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År och att det nya året är positivt och innehåller nya möjligheter.

Kram till hela familjen och en bamsekram till Heidi!

2010-01-02 @ 11:11:23
Postat av: emelie

var nikolaus hos er också? :D han var på besök hemma hos oss också (även om vi inte putsade skorna, skäms lite på den biten ;)



jul och nyår är ju förbi men Guten Rutsch ändå!



brukar vara inne och läsa heidis blogg ibland, önskar er och heidi lycka till och ett jättebra 2010!



hälsningar från berlin!

2010-01-12 @ 22:18:48
URL: http://swedishstyle.wordpress.com/
Postat av: Susanne, okänd bloggläsare

Hoppas allt är bra med er alla.

Mina tankar finns hos er varje dag.

Kram till Heidi och er.

2010-01-22 @ 15:41:46
Postat av: Sven

Hej Andrea,



det är Sven här som vikarierade för dig på Videdalsskolan i Malmö när du var mammaledig med Heidi. (Auch ein alter Thüringer ;-)



När jag i början av veckan rensade ut gamla mejl från min inkorg, hittade jag ett mejl med en länk till Heidis blogg. Jag har under de gångna åren undrat vad som har hänt och hur allting har utvecklats.



Det var en omtumlande läsupplevelse, förmodligen just för att denna blogg handlar om livet och allt det som många av oss är rädda för.



Jag vill bara säga att jag tänker på er och önskar er ett mirakulöst bra år 2010.



Stor kram på er!

Sven

2010-01-28 @ 22:42:35
Postat av: Tummelisa

Väntar såååååå...på att få se hur det går på detta nya år som skall bli toppen för Heidi.

Blev det några julklappar?????

2010-01-30 @ 19:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback