12 JULI 2008

Lördag, 12 juli 2008

Stort tack för alla era hälsningar!

När det gäller den biten med att tolka MR-bilder osv. är vi fullständigt på det klara att det inte är någon "finn fem fel"... Vi förstår att läkarna först med facit i handen, dvs. juni-bilderna, kan tolka en liten prick som förändring även på bilderna från december och april. Men vi har mycket svårt att acceptera att vi fick det där positiva beskedet utan att tumörkonferensen ens haft Heidis fall på bordet. Då skulle vi behövt vänta så länge, är förklaringen. Men vad var det värt att få ett preliminärt besked utan ens få veta att det var preliminärt? Det har istället gett oss mycket stress och sorg och att detta sätt sedan kallas för rutin gör oss verkligen arga.


Vi är på campingen i Mölle och medan vi försöker att göra det bästa av situationen mår Heidi i alla fall som en prinsessa och njuter av semestern. Hon verkligen älskar dessa dagar med bad och lek, uppassad in i det sista, från morgon till sent på kvällen.    

Egentligen skulle vi vid det laget förflyttat oss norrut men bestämde att stanna här och invänta kirurgen Nils' besked. Lika bra om vi behöver åka hem redan nästa vecka.








Kommentarer
Postat av: Moa

Hej,

håller med er om att det är lite konstigt att de först gav er positivt besked och sen kontrollerade noggrannare... Då tror man ju att det är lugnt för att sen kastas rakt in i overkligheten :S



Så skönt att Heidi har det bra efter omständigheterna och att ni verkligen utnyttjar tiden innan det blir sjukhusdags igen!



Kram

Moa

Postat av: Katalin, Kyles mamma

Vilket hemskt besked att få - från en så gott som klar himmer! Jag har varit ledig från datorn i några veckor så jag läste alla dina inlägg Andrea i efterhand men i rätt ordning. Jag hann glädja mig med er innan åsknedslaget kom. Nu hoppas jag bara att operationen blir snabbt av och att ni hinner återhämta er innan sommaren är slut.

Många kramar från Katalin

2008-07-14 @ 13:07:55
Postat av: Ida Ståhl

Åh, jag tnker så på er och hoppas att ni njuter av att se er prinsessa få busa och leka som en liten 6 årig flicka ska :)

Kram Ida

2008-07-14 @ 20:53:11
Postat av: Therése

Vilken underbar bild på Heidi! Jag tycker också om att spela minigolf. Kram på er alla!

2008-07-15 @ 19:27:50
Postat av: Helene

Jag tänker på er varje dag skickar massor av styrkekramar.



Helene på skolan

2008-07-16 @ 09:53:01
Postat av: Anna, Leons mamma

Åhh, vad jobbigt för er. Jag har just läst allt som hänt på sistone. Hoppas ni får snabba, och raka, besked nu om vad som ska hända. Så skönt att i alla fall Heidi mår bra och njuter sommaren.

Stor kram!

Anna

2008-07-16 @ 10:35:11
URL: http://www.caringbridge.org/europe/leons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback