4 MARS 2008

Tisdag, 4 mars 2008
Så här lät Heidi förra helgen när vind och regn härjade: "Fint väder. Jag sa ju att vi skulle ha stannat på Lanzarote! Då hade vi slippat det här!" Så sant...
Nåväl, vi hade en finfin vecka med behagliga temperaturer, mycket sol och bad hela dagarna. En överlycklig Heidi. Mer behöver vi ju inte.
Nästa torsdag är det dags för MR och klumpen i magen håller på att växa sig stor. Varför går tiden bara så fort?

14/2-08 Lång resa

14 februari på planet till Lanzarote: 5 1/2 timmar är en lång resa...

16/2-08 Bungyjump

Costa Teguise. Bungyjump var det näst bästa här! Bäst var förstås...

18/2-08 På stranden

...stranden, havet och poolen.

18/2-08 Lek i vågorna

19/2-08 Med bebis i poolen

Minidisco

Och inte att glömma: Minidisco på kvällarna. Jippi!
(Heidi här i vit klänning med gröna blommor.)





Kommentarer
Postat av: Moa

ser ut som en riktigt härligt resa! åh nu längtar man verkligen till sommaren...

lycka till på kommande MR nu!

2008-03-05 @ 17:11:47
Postat av: pia, cecilia och lina

Vad skönt för Er att komma till solen....håller tummarna inför kontrollen på BUS-huset. KRAM

2008-03-06 @ 22:04:25
Postat av: Ia

Hejsan!
Jo, jag är fortfarande kvar här....:)
Vad skönt att ni lever livet fullt ut...jag håller tummarna för nästa MR oxå......
Ni HAR väl laddat upp med hårspännen, hårband, diadem och snoddar eller????
Kramar Ia

2008-03-07 @ 21:58:57
Postat av: Helene

Härliga bilder,jag längtar till sommaren med sol och bad!!!!
Jag håller tummarna för er på torsdag!!!
Kramar och tankar
Helene på skolan.

2008-03-09 @ 11:45:00
Postat av: Therése

Lycka till idag - Heidi!

2008-03-13 @ 07:25:44
Postat av: toril

Hej en liten hälsning från toril i köket, du aä den duktigaste och sötaste tjeien på nela jeppsagården, jag går på semester fredag men kommer sakna dig hela sommaren ha det sjönt i sommar och bada mycke , hälsa mamma o pappa, ha det gott från Toril.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback