2 JANUARI 2007

Tisdag 2 januari 2007 - God fortsättning till er alla!

Två tusen sju... Tycker att det låter lite skumt med sjuan där i slutet på två tusen men hoppas att vi alla får ett bra år i vilket fall!
Heidis förkylning som kom på julafton höll sig på sin kant. Fast på Annandag satt jag och grät över min lunch. Heidi kändes lite varm. Nu skulle febern komma. Jag såg en rädd och ledsen Heidi framför mig och hur vi packar väskorna för att checka in på BUS. Såg hela scenariet som väntar när febern går över 38,5. Nål i porten, undersökningar, lungröntgen, antibiotika. Men vi klarade oss igen! Febern kom aldrig, termometern klättrade bara några decimaler över 37 och nästa dag var bara snuvan kvar. Vilken lättnad. Igen!
Vi firade en underbar nyårsafton hos våra vänner Robban, Marlene och Matilda och i dag var Heidi en runda på dagis. Blodprovet visade acceptabla värden så i morgon är det dags igen att ta in på sjukhuset. Det känns urtrist att packa och fixa inför de kommande fyra dagarna. Samtidigt vet vi ju att de 28 cellgiftsbehandlingar som Heidi totalt ska få är oundvikliga så det är bara att bita ihop, stå ut med det och se fram emot glädjen på lördag när vi får lämna behandling nr 20 bakom oss.


Kommentarer
Postat av: Catarina Löv

Det är så strakt av er att ni står ut. Jag vet hur det känns, att räkna decimaler på tempen. Kram Catarina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback